ŁÓDŹ PŁASKODENNA ALUMINIOWA MARIMS 420
Marims 420 to solidna, płaskodenna łódź aluminiowa do ratownictwa wodnego adresowana do straży pożarnej, policji, WOPR-u, sztabów kryzysowych i innych służb. Może być sterowana rumplem silnika zaburtowego lub za pomocą układu sterowniczego zamontowanym w konsoli. Łódź posiada podwójne dno. Wykonana jest z blachy o grubości 3 mm. Tworzy to szczelne komory wypornościowe. Profilowane dno i burty usztywniają konstrukcję łodzi. Podłoga w kokpicie, półpokłady, podest dziobowy i pokrywy bakist wykonane z blachy antypoślizgowej – ryflowanej.
Na dziobie można zamontować drabinkę dla płetwonurka. Lekko podgięte do góry dno w części dziobowej pozwala na łatwiejszy dostęp do brzegu. Duża platforma i podwyższony reling w części dziobowej pozwala na sprawniejsze prowadzenie akcji. Łatwiejsze podejmowanie ludzi, zwierząt i przedmiotów znajdujących się w wodzie.
Łódź Marims 420 jako jedyna łódź o tych wymiarach, posiada kategorię projektową C potwierdzoną certyfikatem Polskiego Rejestru Statków. Pozwala to na użytkowanie łodzi na przybrzeżnych wodach morskich, zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do 6º w skali Beauforta.
Dane techniczne:
Konstrukcja: Aluminium
Długość: 4,10 m
Szerokość: 1,84 m
Wysokość: 0,67 m
Zanurzenie: 0,06 m – 0,22 m
Maksymalna nośność: 630 kg
Masa własna: 330 kg
Max. ilość załogi: 6
Zalecana moc silnika: 20-25 KM
Kategoria projektowa: C
Certyfikat: PRS
WYPOSAŻENIE W STANDARDZIE
- Kadłub łodzi
- Malowanie RAL 3000 + napisy
- Konsola sterownicza ( kierownica, przekładnia, sterociąg, łącznik, cięgna)
- Konsola pod lampę zespoloną
- Relingi na burtach
- Bakisty demontowane 2 sztuki
- Knagi 4 sztuki
- Lampa zespolona STRAŻ wys. 130 mm, z głośnikiem i manipulatorem
- Światła nawigacyjne
- Instalacja elektryczna z włącznikami na konsoli, włącznik główny
- Pompa zęzowa z automatycznym włącznikiem
- Gniazdo zapalniczki na konsoli
- Silnik 25 KM, zbiornik paliwa 25 L
- Montaż silnika
- Filtr paliwa- separator wody z instrukcją i montażem
- Akumulator z przewodami i pojemnikiem
- Pagaje 140 cm – 2 szt. z uchwytami
- Bosak aluminiowy, teleskopowy z uchwytami
- Koło ratunkowe z uchwytem
- Rzutka ratunkowa z uchwytem
- Linka życia na burtach łodzi
- Dwa siedziska na rufie ( sternik i miejsce obok)
- Przyczepa podłodziowa DMC750
- Rama ratownicza z siatką
- Odbijacz z linką
- Lina cumowa
- Kotwica składana
- Pasy transportowe- 2 szt.
- Kamizelka ratunkowa
- Szperacz ręczny ze źródłem światła typu LED
- Gaśnica proszkowa
- Apteczka wodoodporna
- Echosonda 5”
ŁÓDŹ PŁASKODENNA ALUMINIOWA MARIMS 500
Marims 500 to solidna, płaskodenna łódź aluminiowa do ratownictwa wodnego adresowana do straży pożarnej, policji, WOPR-u, sztabów kryzysowych i innych służb. Sterowana może być rumplem silnika zaburtowego lub za pomocą układu sterowniczego zamontowanym w konsoli. Może to być silnik z napędem śrubowym lub strugowodnym typu JET. Łódź posiada podwójne dno. Tworzy to szczelne komory wypornościowe.
Wykonana jest z blachy o grubości 3 mm. Profilowane dno i burty usztywniają konstrukcję łodzi. Podłoga w kokpicie, półpokłady, podest dziobowy, podesty rufowe i pokrywy bakist wykonane z blachy antypoślizgowej – ryflowanej. Lekko podgięte do góry dno w części dziobowej pozwala na łatwiejszy dostęp do brzegu. Duża platforma i podwyższony reling w części dziobowej pozwala na sprawniejsze prowadzenie akcji. Łatwiejsze podejmowanie ludzi, zwierząt i przedmiotów znajdujących się w wodzie. Na dziobie można zamontować drabinkę dla płetwonurka.
Łódź Marims 500 posiada kategorię projektową C potwierdzoną certyfikatem Polskiego Rejestru Statków. Pozwala to na użytkowanie łodzi na przybrzeżnych wodach morskich, zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do 6° w skali Beauforta. Do transportu łodzi można zastosować przyczepę z hakiem o regulowanej wysokości i wymiennym zaczepem. Wówczas można wykorzystać samochód ciężarowy.
Dane techniczne:
Konstrukcja: Aluminium
Długość: 4,72 m
Szerokość: 1,93 m
Wysokość: 0,66 m
Zanurzenie: 0,06 m – 0,22 m
Maksymalna nośność: 760 kg
Masa własna: 350 kg
Max. ilość załogi: 8
Zalecana moc silnika: 50 KM
Kategoria projektowa: C
Certyfikat: PRS
WYPOSAŻENIE W STANDARDZIE
- Kadłub łodzi
- Malowanie RAL 3000 + napisy
- Konsola sterownicza ( kierownica, przekładnia, sterociąg, łącznik, cięgna)
- Konsola pod lampę zespoloną
- Relingi na burtach
- Bakisty demontowane 2 sztuki
- Knagi 4 sztuki
- Lampa zespolona STRAŻ wys. 130 mm, z głośnikiem i manipulatorem
- Światła nawigacyjne
- Instalacja elektryczna z włącznikami na konsoli, włącznik główny
- Pompa zęzowa z automatycznym włącznikiem
- Gniazdo zapalniczki na konsoli
- Silnik 25 KM, zbiornik paliwa 25 L
- Montaż silnika
- Filtr paliwa- separator wody z instrukcją i montażem
- Akumulator z przewodami i pojemnikiem
- Pagaje 140 cm – 2 szt. z uchwytami
- Bosak aluminiowy, teleskopowy z uchwytami
- Koło ratunkowe z uchwytem
- Rzutka ratunkowa z uchwytem
- Linka życia na burtach łodzi
- Dwa siedziska na rufie ( sternik i miejsce obok)
- Przyczepa podłodziowa DMC1000
- Rama ratownicza z siatką
- Odbijacz z linką
- Lina cumowa
- Kotwica składana
- Pasy transportowe- 2 szt.
- Kamizelka ratunkowa
- Szperacz ręczny ze źródłem światła typu LED
- Gaśnica proszkowa
- Apteczka wodoodporna
- Echosonda 5”
ŁÓDŹ ALUMINIOWA MARIMS 450V
Marims 450V to solidna, łódź aluminiowa do ratownictwa wodnego adresowana do Straży Pożarnej, Policji, WOPR-u, sztabów kryzysowych i innych służb. Może też spełniać inne funkcje. Sterowana może być za pomocą układu sterowniczego zamontowanego w konsoli. Może to być silnik z napędem śrubowym lub strugowodnym typu JET. Konsola zabezpieczona jest relingiem z rurek oraz pleksą.
Poszycie, pokład, wzmocnienia, konsola wykonana jest z blachy o grubości 4 mm. Podłoga w kokpicie wykonane z blachy antypoślizgowej – ryflowanej. Łódź posiada dwie bakisty rufowe po obu stronach silnika, bakistę pod siedzeniem sternik oraz bakistę dziobową. Na rufie znajduje się też bakista na zbiornik paliwa. Łódź Marims 450V posiada kategorię projektową C/D. Pozwala to na użytkowanie łodzi na przybrzeżnych wodach morskich, zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do 6 stopni w skali Beauforta.
Dane techniczne:
Konstrukcja: Aluminium
Długość: 4,49 m
Szerokość: 2,10 m
Wysokość: 0,90 m
Maksymalna nośność: 600 kg
Masa własna: 475 kg
Max. ilość załogi: 6
Zalecana moc silnika: 115 KM
Kategoria projektowa: C
Certyfikat: PRS
WYPOSAŻENIE W STANDARDZIE
- Kadłub łodzi
- Konsola sterownicza ( kierownica, przekładnia, sterociąg, łącznik, cięgna)
- Relingi na burtach
- Bakisty demontowane 2 sztuki
- Knagi 4 sztuki
- Światła nawigacyjne
- Instalacja elektryczna z włącznikami na konsoli, włącznik główny
- Pompa zęzowa z automatycznym włącznikiem
- Gniazdo zapalniczki na konsoli
- Silnik 50/60 KM rozruch ręczny, sterowany rumplem, zbiornik paliwa 40 L
- Montaż silnika
- Filtr paliwa- separator wody z instrukcją i montażem
- Pagaje 140 cm – 2 szt. z uchwytami
- Bosak aluminiowy, teleskopowy z uchwytami
- Koło ratunkowe z uchwytem
- Dwa siedziska na rufie ( sternik i miejsce obok)
- Przyczepa podłodziowa DMC1000 ( cena: 9.900,00 zł brutto)
- Rama ratownicza z siatką
ŁÓDŹ ALUMINIOWA MARIMS 660 S
Łódź motorowa Marims 660 S to wykonana z aluminium, wytrzymała jednostka, która napędzana jest dwoma silnikami zaburtowymi o mocy 100 KM każdy. Mogą to być silniki o napędzie śrubowym lub strugowodnym typu JET. Łódź adresowana do Straży Pożarnych, Policji, WOPR-u, Inspekcji Ochrony Środowiska, Państwowych Straż Rybackich, sztabów kryzysowych i innych służb.
Zaprojektowana do patrolowania po wodach przybrzeżnych, dużych zatokach, zalewach jeziorach i rzekach w warunkach o sile wiatru do 6˚ B włącznie i przy fali o wysokości do 2 m włącznie. Jakość potwierdzona certyfikatem PRS.
Dane techniczne:
Konstrukcja: Aluminium
Długość: 7,00 m
Szerokość: 2,550 m
Zanurzenie: 0,38 m
Maksymalna nośność: 1200 kg
Masa własna: 1740 kg
Max. ilość załogi: 610
Zalecana moc silnika: 2X 100 KM
Kategoria projektowa: C
Certyfikat: PRS
WYPOSAŻENIE W STANDARDZIE
- Kadłub łodzi wykonany z aluminium typu morskiego
- Otwierana furta dziobowa o szerokości 135 cm (sterowanie elektrohydrauliczne)
- Relingi dziobowe podwyższone + relingi pośrednie wzdłuż burt oraz relingi rufowe
- Knagi 6 sztuk
- Podesty na rufie po obu stronach silników
- Uchwyty do mocowania ładunku na pokładzie – 4 szt.
- Drabinka teleskopowa mocowana pod trapem rufowym
- Bakisty zamykane – 3 sztuki na pokładzie + 1 sztuka pod siedziskiem sternika i pasażera
- Zadaszona i zamykana sterówka z dwoma fotelami
- Szyby – przednia i boczne
- Wycieraczka elektryczna szyby przedniej
- Lampa zespolona z napisem STRAŻ z generatorem dźwięku, mocowana na dachu sterówki
- Oświetlenie nawigacyjne – lampa czerwona, zielona, topowa, rufowa, dziobowa biała
- Gniazda zapalniczki na prawej i lewej burcie na dziobie + 1 sztuka na pulpicie sterowniczym
- Prostownik automatyczny do ładowania akumulatorów w sieci 230 V + gniazdo do ładowania na burcie + przedłużacz 10 mb
- Pompa zęzowa automatyczna 12V – 2 sztuki
- Pompa zęzowa ręczna – 2 sztuki
- Pagaje 180 cm – 2 sztuki z uchwytami
- Bosak z uchwytami
- „Linka życia” na burtach łodzi
- Akumulatory z przewodami i pojemnikiem – 2 sztuki
- Malowanie kolor do uzgodnienia
- Silnik zaburtowy 2 x 100 KM, manetka, obrotomierz, wskaźnik trim
- Hydrauliczny system sterowania silnikami
- Zbiornik paliwa – 180 L z wlewami i odpowietrznikami, czujnikami i wskaźnikami poziomu, wlewy paliwa i odpowietrzniki, dwa filtry paliwa z separatorem wody
- Podręczny schowek w konsoli + schowek na radio
- Pobór wody z zaworem zamontowany w dnie – do motopompy
ŁÓDŹ MOTOROWA MARIMS 730VH
Łódź motorowa Marims 730 VH z kabiną, to wykonana z aluminium jednostka roboczo desantowa, napędzana silnikiem zaburtowym. Może to być silnik z napędem śrubowym lub z napędem strugowodnym typu JET.
Łódź adresowana jest do Straży Pożarnych, Policji, WOPR-u, Straży Granicznej, sztabów kryzysowych i innych służb. Wyposażona jest w szeroką, opuszczaną platformę dziobową.
Dane techniczne:
Konstrukcja: Aluminium
Długość: 7,30 m
Szerokość: 2,49 m
Wysokość: 2,40 m
Zanurzenie: 0,80 m
Maksymalna nośność: 1020 kg
Masa własna: 1482 kg
Max. ilość załogi: 8
Zalecana moc silnika: 200 KM
Kategoria projektowa: C
Certyfikat: PRS
WYPOSAŻENIE W STANDARDZIE
Kadłub i nadbudówka wykonana w 100 % z aluminium morskiego |
Pokład pokryty powłoką antypoślizgową syntetyczną |
Polery cumownicze na dziobie, śródokręciu i rufie z aluminium |
Relingi i kosze dziobowe z aluminium |
Podwodna część kadłuba zabezpieczona farbą antyporostową |
Światła nawigacyjne |
W części rufowej dwie otwierane bakisty |
Oświetlenie pokładu rufowego |
W części dziobowej otwierana furta |
Drzwi wejściowe od strony rufy przeszklone i zamykane na klucz |
Drzwi wejściowe od strony dziobu przeszklone i zamykane na klucz |
Otwierane luki (okna) w sterówce |
Wycieraczka szyby przedniej 2 sztuki |
Radio z głośnikami |
Stanowisko sterowania po prawej stronie |
Okna boczne przesuwne |
Oświetlenie wewnętrzne |
Gniazdo 12V |
Gniazdo USB |
Fotel sternika z możliwością regulacji |
W kabinie stanowiska siedzące dla 5 osób |
Tapicerka w sterówce |
Zlewozmywak z ciepłą wodą |
Wentylator kabiny z zasilaniem solarnym |
Podłoga sterówki pokryta powłoką antypoślizgową syntetyczna typu flexiteek |
Miejsce do spania dla 2 osób |
Zbiornik wody czystej 50 L |
Stacjonarne WC w osobnym pomieszczeniu ze zlewozmywakiem z ciepłą wodą |
Zbiornik na ścieki certyfikowany wyposażony w pompę elektryczną do wypróżniania |
Echosonda jednowiązkowa z mapami z wyświetlaczem 9” wyposażona w odbiornik GPS z interfejsem dotykowym |
Przetwornik dający efekt boczno-sonarowy umożliwiający odwzorowanie struktury dna w technologii 3D |
Przetwornik umożliwiający odwzorowanie ukształtowania dna przed łodzią |
Na dachu belka sygnalizacyjna ostrzegawcza typu LED |
Ster strumieniowy dziobowy |
Trym klapy |
Zbiornik paliwa 200 L |
Ręczna pompa zęzowa |
Elektryczna pompa zęzowa |
Ładowarka akumulatorów z przyłączem portowym |
Ogrzewanie postojowe typu WEBASTO |
Elektryczna winda kotwiczna dziobowa |
Reflektor (szperacz) sterowany z kabiny |
Drabinka do zejścia do wody w części rufowej |
Malowanie kolor RAL do ustalenia |